Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Decay x Jum x Προπάτωρ - Δίσταξα

Μετά το "Από Τον Ουρανό Στα Υπόγεια" των Dust Rhymes γυρω στο 2006,είναι μετά τα μεσάνυχτα,και είμαι στην δουλειά,το τηλέφωνο μου χτυπάει στην δουλειά,και στην άλλη άκρη είναι ο Decay (Πορφυρά Ξωτικά aka Scarlet Elves)
είμαστε σπίτι μου και ραπάρουμε,εγώ ο Προπάτωρας,και ο Jum,σε περιμένουμε μετά την δουλειά,μην τυχόν και δεν έρθεις....
απλά λακωνικά,δεν ήταν η πρώτη φορά που την κάναμε στο LAB μεταμεσονύκτιες ώρες,ειδικά όταν "δικο μας" το σπίτι,οι ώρες κυλούσαν στην δουλειά και εγώ,παπάρια,τον νου μου τον είχα στα αλάνια,και σκεφτόμουν ένα εκατομμύριο συνδυασμούς,για το τί μπορούσαν να είχαν ξεπετάξει πάλι.Όταν πια τελείωσε το ωράριο,πήρα το αμάξι και κατα τις 4 και κάτι,5 παρά ήμουν στο σπίτι του Dee,τα πρόσωπά τους,ξενυχτισμένα αλλά γουστάρανε,ήμουν σίγουρος πως είχανε περάσει καλά συν της άλλης και το παρακάτω κομμάτι που δεν κυκλοφόρησε ποτέ σε καμία συλλογή,αλλά αξίζει νομίζω να μην χαθεί,καθώς είναι από τα κομμάτια εκείνα της πρώιμης μεταβατικής περιόδου από SDC εποχής, στην ιδέα του Βρώμικου Νότου.....απολαύστε το κομμάτι Δίσταξα με τις συμμετοχές Decay (Scarlet Elves) Jum (Στίγμα / Βρώμικος Νότος) Προπάτωρ (Dust Rhymes / Βρώμικος Νότος)